Onze 3 aha-momenten van SMX Londen

Na de succesvolle editie van vorig jaar twijfelde ik geen seconde om in 2019 opnieuw naar SMX Londen te gaan. Dit tweedaagse evenement over SEO en SEM heeft alles: goed eten, veel interessante sprekers en vooral praktijkvoorbeelden!

Lees meer →

Google My Business: cruciaal voor lokale SEO van jouw bedrijf

Of je nu een lokaal bedrijf bent of een merk met veel vestigingen, Google Mijn Bedrijf bepaalt meer en meer jouw lokale SEO-resultaten. Google heeft de laatste tijd heel wat updates doorgevoerd aan Google My Business zelf, maar ook aan hun algoritme. Is jouw vermelding in Google My Business al volledig up-to-date?

Lees meer →

Een nieuwe huisstijl die Yappa ademt

Yappa heeft een nieuw gezicht. Na de groei van de afgelopen jaren konden we ons hele verhaal niet meer kwijt in de bestaande huisstijl. De diversiteit binnen ons team en de veelzijdigheid van onze oplossingen, drongen aan op een nieuwe visuele identiteit.

Lees meer →

Hoe je best jouw online marketing funnel kan invullen

Een potentiƫle klant komt gemiddeld vier keer in contact met een bedrijf alvorens hij of zij overgaat tot een contactopname, bestelling of offerteaanvraag. Iedereen doorloopt verschillende fases gedurende het aankoopproces. Het is van groot belang om jouw online marketing funnel af te stemmen op deze fases en op de verschillende behoeftes die hiermee gepaard gaan.

Lees meer →

Yappa is dood, leve Yappa!

We hebben erg lang gezocht naar een geschikte plek om ons groeiverhaal verder te zetten. Vorig jaar startten er maar liefst 10 nieuwe yappanezen. We zochten dus een plek met veel ruimte, liefst parking voor de deur, een terras, een tuin en een goede bereikbaarheid. Van de A van Alken naar de B van Bilzen. Klinkt logisch. Hier in Bilzen kwam alles voor ons eigenlijk ineens samen. Is dat dan een gelukkig toeval?

Lees meer →