Hoe je best jouw online marketing funnel kan invullen

Een potentiële klant komt gemiddeld vier keer in contact met een bedrijf alvorens hij of zij overgaat tot een contactopname, bestelling of offerteaanvraag. Iedereen doorloopt verschillende fases gedurende het aankoopproces. Het is van groot belang om jouw online marketing funnel af te stemmen op deze fases en op de verschillende behoeftes die hiermee gepaard gaan.

Lees meer →

Yappa is dood, leve Yappa!

We hebben erg lang gezocht naar een geschikte plek om ons groeiverhaal verder te zetten. Vorig jaar startten er maar liefst 10 nieuwe yappanezen. We zochten dus een plek met veel ruimte, liefst parking voor de deur, een terras, een tuin en een goede bereikbaarheid. Van de A van Alken naar de B van Bilzen. Klinkt logisch. Hier in Bilzen kwam alles voor ons eigenlijk ineens samen. Is dat dan een gelukkig toeval?

Lees meer →

5 best practices om efficiënter te rapporteren

Of je nu als een in-house marketeer werkt of bij een agency. Je ontsnapt niet aan het zwarte beest der marketeers: rapporteren! En laten we nu even eerlijk zijn, het is niet onze favoriete bezigheid om iedere maand opnieuw de cijfers manueel te verzamelen. Maar hoe zorg je er nu voor dat je efficiënter en beter kan rapporteren?

Lees meer →

Onze drie hot topics van Web Summit 2018

“De helft van de wereldbevolking zal online zijn in 2018.” Doe daar amper twee jaar bij en in 2020 zijn dit er maar liefst 5 miljard. Geen wonder dat de digitale wereld in snel tempo evolueert en een evenement als Web Summit 70.000 kijklustigen lokt. Vier yappanezen zagen op drie dagen meer dan 50 sprekers. Lees hier welke hot topics eruit sprongen.

Lees meer →