Battle of the channels: e-mail vs social media

Vaak krijgen we een strategische vraag over de keuze tussen e-mailmarketing of een campagne op social media. Afhankelijk van wat je wil bereiken, is kiezen in dit geval wel degelijk verliezen. In deze blogpost kom je te weten waarom dit geen "of-" maar een "en-verhaal" moet zijn. Let's get ready to rumble!

Lees meer →

5 redenen waarom wireframes noodzakelijk zijn voor digitale projecten

Tijdens onze digitale trajecten krijgen we vaak de vraag wat wireframes zijn en waarvoor ze gebruikt worden tijdens de ontwikkeling van een website, webshop of webapplicatie. Vergelijk het met een grondplan van een woning. Bij het bouwen van een website of webshop is er ook een goed uitgetekend plan nodig. Dit zijn de zogenaamde wireframes.

Lees meer →

Wat onthouden we van Google Marketing Live 2018?

Recent vond in San Jose hét jaarlijkse marketing-event van Google plaats. Verschillende topmensen binnen de gigant kondigden tijdens Google Marketing Live nieuwe features aan. We hebben het niet (alleen) over naamswijzigingen van producten, maar ook over nieuwe types campagnes, advertenties en biedsystemen.

Lees meer →

5 takeaways van SMX Londen #SMX18

SMX Londen is een tweedaags event met een sterke focus op SEO en SEM. Op het event kwamen tal van internationale sprekers en ex-Googlers aan het woord over de evolutie van SEO en SEM. Ik geef je graag de 5 topics van SMX Londen editie 2018 mee die mij het meest inspireerde. #sharingiscaring

Lees meer →

Slackbot Piño versterkt team Yappa

Chat assistants zijn een hot item in de digitale wereld. Denk maar aan de recente presentatie van Google CEO Sundar Pichai die via Google Assistant een afspraak maakt met zijn kapper. Naar de toekomst toe gaan we ons meer en meer laten helpen door dergelijke chat assistants. Hoog tijd om onderzoek te doen naar de mogelijkheden voor bedrijven. Een kluifje naar de hand van onze 3 stagiairs. Zij ontwikkelden een Yappa-Slackbot die ons vandaag al tijd bespaart.

Lees meer →