Vol ambitie. Yappa schrijft verder aan het groeiverhaal en we zijn op zoek naar iemand die hier graag in mee schrijft. We zoeken een Digital Advertising Specialist die klanten begeleidt met slimme, doordachte campagnes en samen met onze digitale experten impact creëert. Of dat nu via Google Ads, DPG, LinkedIn, Tiktok, Reddit of Meta is.

Je komt terecht in een team van 30 waar iedereen naar hetzelfde doel werkt. Goesting om aan deze kar te trekken? Lees dan vooral verder.

Over Yappa

Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van platformen en het bereiken van hun doelgroepen via online marketing.

Wij gaan voor de combinatie werkgeluk in een open en eerlijke cultuur, én happy profit: hoe kunnen we op een duurzame manier groeien.

Lees over onze missie en kernwaarden.

Over de rol

Als Digital Advertising Specialist zorg jij ervoor dat onze klanten zichtbaar zijn op de juiste plekken en op het juiste moment. Je ontwikkelt en beheert slimme campagnes die niet alleen klikken genereren, maar ook conversies opleveren. Jij bent de drijvende kracht achter de digitale groei van onze klanten.

  • Je ontwikkelt digitale advertentiecampagnes: Van Google Ads en Meta tot DPG/CTV en TikTok: jij weet waar je de meeste impact maakt en stuurt de campagnes naar het juiste doel.
  • Je bent analytisch en resultaatgericht: Je meet prestaties via tools zoals Google Ads, GA4 en Business Manager en stuurt bij om altijd het beste resultaat te behalen.
  • Je werkt samen met het team: Je spart met onze marketing strategen, SEO-specialisten en designers om campagnes optimaal af te stemmen op de klantbehoeften.
  • Je beheert budgetten en optimaliseert campagnes: Je zorgt ervoor dat het budget efficiënt wordt besteed en elke campagne de maximale ROI/ROAS/CPL oplevert.
  • Je bent altijd op zoek naar innovatie: Of het nu gaat om de nieuwste targetingopties of automatisering in ads, jij test en implementeert om zo tot een nog beter resultaat te komen.

PS: Ons marketingteam telt 10 marketing experten en digitaal strategen. Onze marketeers hebben gemiddeld +6 jaar ervaring. Verwacht échte sparringpartners binnen je vak én een gezonde kritische blik!

Wat zoeken we in jou?

  • Je hebt 2 jaar hands-on ervaring, of maakt je gebrek aan ervaring meer dan goed met de juiste motivatie.
  • We kunnen jou onze advertentie-campagnes toevertrouwen. Campagnes in Google of Meta evalueren en optimaliseren, dat interesseert jou. Je krijgt het warm als de teller dichterbij de targets komt.
  • Je hebt besef van benchmarks doorheen paid kanalen. Nog veel belangrijker: wat zijn je opties als jouw campagnes niet optimaal presteren?
  • Je weet wat de best practices zijn in visuals en creatives: van safe zones op Instagram tot AI-creatie en relevante aspect ratio's.
  • Je hebt voldoende maturiteit om klanten te woord te staan en je eerlijke mening te geven.
  • Je gidst ambitieuze organisaties in hun digitale groei. Je ziet opportuniteiten en weet die ook over te brengen naar de klant. Je geeft inzicht.
  • Je hebt al wat kilometers opgedaan via een agency? Dat is dan een extra plus.
  • Binnen het ganse team krijg je de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. Een drang naar innovatie en drive om continu te leren en te groeien: dat zoeken we!

 

Ons opleidingsbudget

Iedere yappanees ontvangt jaarlijks €1.500 opleidingsbudget. We gebruikten in 2024 ons opleidingsbudget voor:

  • Events: Webwinkelvakdagen, Het Grootste Kennisfestival van Nederland, SymfonyCon, BrightonSEO, DMExco Conference Keulen, SEO Benelux, Digital Marketing Live Emerce, ..
  • Workshops & opleidingen: NextJS, GSAP, N8N AI Agents, SymfonyCasts, Master Communications Seminar (Marnick Vandebroek), OFYR masterclass, Meaningful Brand Engagement
  • Boeken: Geven & Nemen (Adam Grant), Blink (Malcolm Gladwell), Switch (Chip & Dan Heath)
  • Tools: Blackfire, PPC Mastery, God Tier Framework, Pip Deck Bundle, ...
  • en nog veel meer

We bieden je...

  • Een aangename werkplek om te groeien, in Bilzen (weg van de files) én in Maastricht, boven een gezellige koffiebranderij.
  • Elk jaar doen we iets zot op teambuilding. Van skydiven tot Spanje, van de boom in tot citytrippen in Berlijn. Oh ja, we zijn ook radiomaker sinds 2022.
  • Flexibele uren, thuiswerk zat al in onze policy voor het corona-beestje. Nu nog iets structureler dus.
  • Een vast contract met een competitieve verloning.
  • Een omgeving waar groei centraal staat: met je opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
  • Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
  • Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos, all you can eat/drink.
  • Work smart, play hard: versla Wesley en Martijn met je dartpijlen, kom eens langs op een spellenavond of doe wat reps met Michiel in de Basic Fit. 
  • Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
  • Een milieuvriendelijke bedrijfswagen, afhankelijk van jouw kilometers evaring.
  • Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten

 

Wat bieden we je niet?

  • Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
  • Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
  • Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team waar iedereen aan hetzelfde touw trekt. Daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen). 
  • Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
  • Saaie meetingruimtes. We doen al eens gek, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
  • Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-). Luister zeker naar deze recente Business Leaders-podcast met Yoeri

 

Stapsgewijs naar een nieuwe job

Denk je dat deze rol iets voor jou is en wil je ons team versterken? Solliciteer dan zeker, we leren je graag kennen! En dat werkt in twee richtingen – laten we samen ontdekken of we een match zijn.

Hoe verloopt dat dan? Eerst een kennismakingsgesprek met onze CEO, gevolgd door een diepgaander gesprek met twee directe collega’s (en wat opdrachten dabei). Daarna volgt de vibe check met drie andere collega’s (want ja, cultuur is belangrijk), en tot slot bespreken we ons voorstel. Meet Lies. Zin in?

Solliciteren als Digital Advertising Specialist