Door onze groei zijn we op zoek naar een e-commerce specialist. Je komt terecht in een team van 25 yappanezen waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.

Over Yappa

Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van technische oplossingen en online marketing.
Lees over onze missie en kernwaarden.

Over de rol...

  • Je hebt hands-on ervaring opgebouwd met het opzetten en optimaliseren van online marketingcampagnes in e-commerce. Dat kan gaan van Google Ads tot SEO of marktplaatsen.
  • Je vertaalt de cijfers van je online marketingcampagnes naar je klant, naar inzicht en naar acties. Op basis van KPI's en resultaten (ROAS, POAS of aMER?), zet je stappen in de juiste richting.
  • Je vertaalt KPI's naar meetpunten én je weet ook hoe je dat meet. Google Tag Manager en GA4 zijn wel handig.
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring met een set van e-commerce tools.
  • Je brengt een dosis commercieel inzicht met je mee, slimme acties bedenken en uitvoeren. Of dat nu acquisitie, of retentie is.
  • Je neemt ook het contact met klanten mee voor jouw rekening. Ook al heb je hier nog een weg(je) te gaan, je hebt hier erg veel zin in.
  • Je komt terecht in een team waar je kan sparren met 9 marketing experten en digitaal strategen.

Wat zoeken we in jou?

  • Je wil vooral veel leren en veel doen! Klaviyo, Taglayer of Channable heb je misschien nog niet mee gewerkt, maar terwijl je dit leest heb je wel al een tabje geopend om hier in te duiken.
  • Je weet dat Customer Lifetime Value cruciaal is in e-commerce & marketing. Maar weet je ook hoe je die dan inzichtelijk maakt? :-)
  • Extra punten scoren? Met ervaring in een agency, data analyse of e-commerce tools heb je een streep(je) voor.
  • Je hebt voldoende maturiteit om klanten te woord te staan en je eerlijke mening te geven, om ook hen te helpen groeien.
  • Leergierig en nieuwsgierig. Nieuwe tools ontdekken is jouw ding. Helemaal herkenbaar voor jezelf? Dan ben je zeker op de juiste plaats.
  • Binnen ons online marketing team krijg je de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. In onze teammeeting vertel je daar ook graag over!
  • In ons team kan en wil je mee het verschil maken.

We zijn super benieuwd naar wat jij zoekt in jouw volgende job.
Hands-on werk doen? Sparren met anderen? Variatie in taken? Impact maken én voelen? 
Kom het ons zeker eens vertellen!

We bieden je...

  • Een aangename plek om te werken en te groeien in Bilzen, weg van de files. Ons kantoor heeft een ballenbad, do we need to say more?
  • Elk jaar doen we iets zot op teambuilding. Van skydiven tot Spanje, van de boom in tot raften. Oh ja, we zijn ook radiomaker sinds 2022.
  • Flexibele uren, thuiswerk. Je kiest zelf wanneer, zolang je dat ook maar met jouw teamleden afstemt.
  • Een vast contract met een competitieve verloning.
  • Een omgeving waar groei centraal staat: met opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
  • Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
  • Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos, all you can eat/drink.
  • Work smart, play hard. Versla Wesley en Joeri met je dartpijlen of pingpong, kom eens langs op een spellenavond of geniet van demooie natuurin Bilzen met Raf. 
  • Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
  • Een milieuvriendelijke bedrijfswagen met 4 ringen, een ster of een gevleugelde pijl (we moesten het ook even opzoeken).
  • Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten

Studio Yappa

Yappa blies dit jaar al 20 (!) kaarsjes uit. Twintig. Zo jong als Karrewiet op Ketnet, zo oud als piepende modems. Maar vooral... een ideaal moment om te vieren. We maakten er een échte feestdag van. Herbekijk de hele radioshow op Studio Yappa.


Wat bieden we je niet?

  • Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
  • Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
  • Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team waar iedereen aan hetzelfde touw trekt. Daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen). 
  • Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
  • Saaie meetingruimtes. We houden van marketeers met ballen, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
  • Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-).

Solliciteren als E-commerce marketeer