We zijn op zoek naar een ervaren online marketeer. Je bedenkt campagnes, je brengt ze tot bij de juiste doelgroep(en) en je rapporteert inzichten. Je komt terecht in een team van 26 waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.
Over Yappa
Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van technische oplossingen en online marketing.
Wij gaan voor werkgeluk in een open en eerlijke cultuur. Werkgeluk wil voor ons zeggen dat je job een interessant en leuk onderdeel is van je leven. Dat vertaalt zich in uitdagende projecten, flexibele uren en thuiswerk. Je krijgt van ons vrijheid en verantwoordelijkheid binnen je job. You’re in control!
Lees over onze missie en kernwaarden.
Over de rol
Je bepaalt de digitale roadmap voor onze klanten en brengt het mee tot leven. Daarbij bedenk je advertentiecampagnes, volgt resultaten op en stuurt bij. Je neemt als Batman het contact met klanten mee voor jouw rekening. Beslissingen neem je zelf in functie van doelen. Hoe ervaren je ook bent, je zal vaak zelf elementen moeten uitpluizen. Die vindingrijkheid verwachten we van een senior.
Als senior marketeer denk je mee over hoe wij als team en als Yappa de dingen beter kunnen doen. We gaan voor groei, ook bij onszelf. Gemiddeld hebben onze online marketeers 5 jaar of meer ervaring. Verwacht dus een gezonde, kritische blik van jouw collega-yappanezen!
Wat zoeken we in jou?
- Je hebt de afgelopen jaren hands-on ervaring opgebouwd met het opzetten, evalueren en optimaliseren van advertentiecampagnes (Google en/of Meta, ...).
- Je weet wat de laatste trends zijn in digital marketing, en nog belangrijker, wat we daarvan meteen willen testen bij klanten.
- Je bent de sparringpartner van klanten. Zij kunnen voor hun digitale uitdagingen bij jou terecht! Het is aan jou om in te schatten wat wij zelf oppikken en uitvoeren of welke partners we mee inschakelen.
- Je durft uit te zoomen en de digitale strategie van een klant mee te bepalen. Of een campagneconcept te bedenken voor zijn of haar volgende product launch. Dit omzetten naar een sprankelende presentatie hoort daar natuurlijk ook bij.
- Thought Leader Ads, Premiere Spotlight Ads, RFM Matrix, NVC model ken je nog niet, maar ondertussen heb je er al wat over opgezocht. Je ontdekt graag.
- Je beseft wanneer je hulp nodig hebt. Je kan sparren met onze marketing & digital experten: Jim, Jelle, Jeroen, Liesbeth, Lieselotte, Marianne, Jolien, Matthias en Martijn.
- Als ervaren digital marketeer weet je andere marketeers en onze klanten te challengen. Je legt de lat samen met het team hoger.
- Binnen het online marketing team krijg je de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. In onze teammeeting vertel je daar ook graag over :-)
Ons opleidingsbudget
Iedere yappanees ontvangt jaarlijks €1.500 opleidingsbudget. Hiermee kan je naar events of conferences gaan, workshops volgen, een boek kopen of een nieuwe tool uitproberen. Dit jaar gebruikten onze marketeers hun budget voor:
- Events: brightonSEO, DMEXCO, Conversion & Analytics Emerce, ..
- Workshops: Creatief Denken, Soft Skills, Content Design, ...
- Tools: PPC Mastery, God Tier Framework, Pip Deck Bundle, ...
- en nog veel meer
We bieden je...
- Een aangename plek om te werken en te groeien in Bilzen, weg van de files. Ons kantoor heeft een ballenbad, do we need to say more?
- Elk jaar doen we iets zot op teambuilding. Van skydiven tot Spanje, van de boom in tot raften. Oh ja, we zijn ook radiomaker sinds 2022.
- Flexibele uren, thuiswerk zat al in onze policy voor het corona-beestje. Nu nog iets structureler dus.
- Een vast contract met een competitieve verloning.
- Een omgeving waar groei centraal staat: met je opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
- Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
- Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos, all you can eat/drink.
- Work smart, play hard: versla Wesley en Martijn met je dartpijlen, kom eens langs op een spellenavond of geniet van de mooie natuur in Bilzen met Raf.
- Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
- Een milieuvriendelijke bedrijfswagen.
- Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten.
Wat bieden we je niet?
- Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
- Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
- Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team waar iedereen aan hetzelfde touw trekt. Daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen).
- Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
- Saaie meetingruimtes. We doen al eens gek, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
- Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-).
Een greep uit ons marketingwerk