Door onze groei zijn we op zoek naar een ervaren marketing strateeg. Je komt terecht in een team van 25 waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.

Over Yappa

Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van technische oplossingen en online marketing.
Lees over onze missie en kernwaarden.

Over de rol...

  • Je hebt de afgelopen jaren ervaring opgebouwd in de vertaalslag van doelstellingen naar een digitale roadmap & kanalenstrategie. Je weet wat er nodig is voor welke noden. Bovendien breng je dat verhaal ook graag en goed over.
  • We geloven niet dat strategie iets is dat je aan of uit zet. Strategie, dat ademen we allemaal uit. Maar jij gaat in jouw rol een stapje verder en neemt ook de collega's mee op sleeptouw.
  • Je schakelt makkelijk van inzoomen naar uitzoomen: voor welke doelgroepen doen we het? Je neemt de klant mee op die reis en faciliteert workshops rond o.a. persona's, tone of voice of customer journey.
  • Je vertaalt de cijfers van onze creatieve campagnes naar je klant, naar inzicht en naar acties. Op basis van KPI's en resultaten bepaal je mee de volgende stappen.
  • Jouw strategische vibes betrekken we in bepaalde pre-sales gesprekken of creatieve pitches.
  • Als marketing strateeg weet je de andere marketeers te challengen. Je legt de lat samen met het team hoger. Raise the bar #ftw

Wat zoeken we in jou?

  • We kunnen je grote accounts toevertrouwen. Je hebt minimum 3 jaar ervaring in deze rol. Heb je die kilometers opgedaan in een agency? Dan heb je alvast een bumper voorsprong. 
  • Je gidst ambitieuze organisaties in hun digitale groei. Je ziet opportuniteiten en weet dit ook over te brengen bij de klant. Je geeft inzicht. De teller van klanten die "ah, nu snap ik het" of "zo had ik het nog niet bekeken" uitspreken tikt elke maand aan. 
  • Binnen het online marketing team krijg je de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. Wees dus niet te gierig om bij te leren.
  • Als je doelstellingen en resultaten van de klant analyseert zie jij mogelijkheden. Je creatieve kant connecteert die verschillende opties tot een samenhangend geheel.
  • Aiming for the stars. Je bent iemand die de geëfende paden zeker kent, maar voor jou zijn nieuwe, onbewandelde paden nog zoveel spannender.
  • In ons team kan én wil je mee het verschil maken.

We bieden je...

  • Een aangename plek om te werken en te groeien in Bilzen, weg van de files. En ons kantoor heeft een ballenbad, wie van jouw vrienden kan dat zeggen?
  • Elk jaar doen we ook iets zot op teambuilding. Dat kan corona-proof, bewezen we! (Video) En af en toe zitten we ook in het buitenland
  • Flexibele uren, thuiswerk zat al in onze policy voor het beestje. Nu nog iets structureler dus.
  • Een vast contract met een competitieve verloning.
  • Een omgeving waar groei centraal staat: met je opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
  • Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
  • Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos (koffiemachine bedienen we nu vooral via de app!), all you can eat/drink.
  • Work smart, play hard: versla Wesley en Joeri tijdens het dartsen (ja zelfs dat kan remote!), kom even langs bij een spellenavond of geniet van de mooie natuur in Bilzen met Raf. 
  • Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
  • Een milieuvriendelijke bedrijfswagen met 4 ringen, een ster of een gevleugelde pijl (we moesten het ook even opzoeken).
  • Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten

Wat bieden we je niet?

  • Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
  • Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
  • Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team dat aan dezelfde koord trekt en daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen). 
  • Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
  • Saaie meetingruimtes. We houden van marketeers met ballen, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
  • Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-).

Solliciteren als Marketing strateeg