Door onze groei zijn we op zoek naar een digital marketeer met ervaring in het opzetten en optimaliseren van advertentiecampagnes op social media. Je komt terecht in een team van 27 yappanezen waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.

Over Yappa

Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van technische oplossingen en online marketing.
Lees over onze missie en kernwaarden.

Over de rol...

  • Je legt jezelf toe op paid social campaigns (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok, Reddit, ..), analyseert resultaten en stuurt bij.
  • Je beheert ook campagnes in andere kanalen (marketing automation, SEO, organic posts, nieuwsbrieven, ...). T-shaped!
  • Je hebt analytisch inzicht. Data en cijfers interpreteren en die inzichten gebruik je om campagnes te verbeteren.
  • Je neemt het contact met klanten mee voor jouw rekening. Onze klanten challengen in hun social media aanpak is een must!
  • Je komt terecht in een team waar je kan sparren met 9 andere marketing experten.
  • Je werkt samen met je team aan campagnes voor onze klanten. Ieder draagt zijn of haar steentje bij vanuit z'n eigen expertise. Gebundelde krachten tillen onze klanten naar een hoger niveau!

Wat zoeken we in jou?

  • Je hebt al ervaring in het bedenken, opzetten en optimaliseren van advertentiecampagnes in social media kanalen. Meta Business Manager is voor jou niet nieuw.
  • Je hebt een performance mindset. Je weet wanneer advertentiecampagnes het goed doen en wanneer niet. Jij beslist dan ook over de volgende stappen!
  • Je beseft waarom UTM's handig zijn en wat het nut is van custom audiences. Facebook Pixel (of CAPI?), daar wil je nog meer over weten.
  • Je bent vrij snel inzetbaar voor klantenprojecten, want je hebt door jouw vorige job al hands-on marketing ervaring.
  • Je hebt voldoende maturiteit om klanten te woord te staan en je eerlijke mening te geven, om ook hen te helpen groeien.
  • Leergierig en nieuwsgierig. Helemaal herkenbaar voor jezelf? Dan ben je zeker op de juiste plaats.
  • Binnen ons online marketing team krijg je de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. In onze teammeeting vertel je daar ook graag over :-)
  • In ons team kan en wil je mee het verschil maken.
  • Extra punten scoren? Met een oog voor design, short copy of ervaring in een agency heb je een streep(je) voor.

We bieden je...

  • Een aangename plek om te werken en te groeien in Bilzen, weg van de files. En ons kantoor heeft een ballenbad, wie van jouw vrienden kan dat zeggen?
  • Elk jaar doen we iets zot op teambuilding. Van skydiven tot Spanje, van in de boomhut tot raften. Oh ja, we zijn ook radiomaker sinds 2022.
  • Flexibele uren, thuiswerk zat al in onze policy voor het corona-beestje. Nu nog iets structureler dus.
  • Een vast contract met een competitieve verloning.
  • Een omgeving waar groei centraal staat: met je opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
  • Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
  • Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos, all you can eat/drink.
  • Work smart, play hard: versla Wesley en Joeri met je dartpijlen, kom eens langs op een spellenavond of geniet van de mooie natuur in Bilzen met Raf. 
  • Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
  • Een milieuvriendelijke bedrijfswagen met 4 ringen, een ster of een gevleugelde pijl (we moesten het ook even opzoeken).
  • Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten

Studio Yappa

Yappa blies dit jaar al 20 (!) kaarsjes uit. Twintig. Zo jong als Karrewiet op Ketnet, zo oud als piepende modems. Maar vooral... een ideaal moment om te vieren. We maakten er een échte feestdag van. Herbekijk de hele radioshow op Studio Yappa.


Wat bieden we je niet?

  • Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
  • Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
  • Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team waar iedereen aan hetzelfde touw trekt. Daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen). 
  • Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
  • Saaie meetingruimtes. We houden van marketeers met ballen, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
  • Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-).

Solliciteren als Marketeer met social ads ervaring