We zijn op zoek naar een Performance Marketeer. Je gaat dus voor maximaal resultaat dankzij jouw advertentiecampagnes, of dat nu in Google of Meta is. Je komt terecht in een team van 27 waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.

Over Yappa

Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van technische oplossingen en online marketing.

Wij gaan voor werkgeluk in een open en eerlijke cultuur. Werkgeluk wil voor ons zeggen dat je job een interessant en leuk onderdeel is van je leven. Dat vertaalt zich in uitdagende projecten, flexibele uren en thuiswerk. Je krijgt van ons vrijheid en verantwoordelijkheid binnen je job. You’re in control!

Lees over onze missie en kernwaarden.

Over de rol

De afgelopen jaren heb je ervaring opgebouwd in diverse, digitale advertentiekanalen. De ins en outs kennen van Meta Business Manager en Google Ads is een must. Ben je thuis in nog andere advertentiekanalen? Handig! Termen als PMax, Enhanced conversions, doel-ROAS, CPL of Custom Audiences klinken bekend in de oren. Je streeft naar een maximaal resultaat voor onze klanten.

Je denkt mee over hoe wij als team en als Yappa de dingen beter kunnen doen. We gaan voor groei, ook bij onszelf. Ons marketingteam telt 10 marketing experten en digitaal strategen. Onze marketeers hebben gemiddeld +5 jaar ervaring. Verwacht échte sparringpartners binnen je vak én een gezonde, kritische blik van hen!

Wat zoeken we in jou?

  • We kunnen je grote accounts en campagnes toevertrouwen. Je hebt minimum 3 jaar hands-on ervaring.
  • Performance marketing is jouw dada. Campagnes in Google of Meta evalueren en optimaliseren, dat interesseert jou. Je krijgt het warm als de teller dichterbij de KPI targets komt. Die laatste sprint zet je dan ook met veel goesting in.
  • Je hebt besef van benchmarks doorheen paid kanalen. Nog veel belangrijker: wat kan je doen als jouw campagnes slechter scoren?
  • Je hebt voldoende maturiteit om klanten te woord te staan en je eerlijke mening te geven.
  • Je vertaalt KPI's naar meetpunten én je weet ook hoe je dat meet. Google Tag Manager of GA4 is daar zeker handig bij.
  • Je gidst ambitieuze organisaties in hun digitale groei. Je ziet opportuniteiten en weet dit ook over te brengen bij de klant. Je geeft inzicht.
  • Je krijgt de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. In onze tweewekelijkse teammeeting vertel je daar graag over :-)
  • Als marketeer heb je al de nodige tellers op je kilometer. Heb je die kilometers opgedaan in een agency? Dan heb je alvast een bumper voorsprong. 
  • In ons team kan én wil je mee het verschil maken.

We zijn super benieuwd naar wat jij zoekt in jouw volgende job.
Hands-on werk doen? Sparren met anderen? Variatie in taken? Impact maken én voelen? 
Kom het ons zeker eens vertellen!

We bieden je...

  • Een aangename plek om te werken en te groeien in Bilzen, weg van de files. Ons kantoor heeft een ballenbad, do we need to say more?
  • Elk jaar doen we iets zot op teambuilding. Van skydiven tot Spanje, van de boom in tot raften. Oh ja, we zijn ook radiomaker sinds 2022.
  • Flexibele uren, thuiswerk zat al in onze policy voor het corona-beestje. Nu nog iets structureler dus.
  • Een vast contract met een competitieve verloning.
  • Een omgeving waar groei centraal staat: met je opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
  • Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
  • Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos, all you can eat/drink.
  • Work smart, play hard: versla Wesley en Joeri met je dartpijlen, kom eens langs op een spellenavond of geniet van de mooie natuur in Bilzen met Raf. 
  • Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
  • Een milieuvriendelijke bedrijfswagen.
  • Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten

Studio Yappa

Yappa blies vorig jaar al 20 (!) kaarsjes uit. Twintig. Zo jong als Karrewiet op Ketnet, zo oud als piepende modems. Maar vooral... een ideaal moment om te vieren. We maakten er een échte feestdag van. Herbekijk de hele radioshow op Studio Yappa.


Wat bieden we je niet?

  • Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
  • Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
  • Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team waar iedereen aan hetzelfde touw trekt. Daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen). 
  • Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
  • Saaie meetingruimtes. We doen al eens gek, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
  • Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-).

Solliciteren als Performance marketeer