Door onze groei zijn we op zoek naar een Performance Marketeer. Je komt terecht in een team van 25 waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.

Over Yappa

Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van technische oplossingen en online marketing.
Lees over onze missie en kernwaarden.

Over de rol...

  • Je hebt de afgelopen jaren hands-on ervaring opgebouwd met het opzetten en optimaliseren van online marketingcampagnes. Hierdoor weet je wanneer online campagnes goed scoren of rendabel zijn. Die berekeningen tover je zo uit jouw mouw (CPA/CPL/ROI/ROAS).
  • Google Ads mag voor jou geen vreemde zijn. Dat gaat van nieuwe accountstructuren uittekenen tot het optimaliseren van lopende campagnes.
  • Je vertaalt de cijfers van je online marketingcampagnes naar je klant, naar inzicht en naar acties. Op basis van KPI's en resultaten, zet je stappen in de juiste richting.
  • Je vertaalt KPI's naar meetpunten én je weet ook hoe je dat meet. Google Tag Manager is daar zeker handig bij.
  • Je verzorgt mee de uitrol van digitale campagnes tot in de puntjes. We zijn full service partner, ook voor performance marketing. Dit kan dus gaan van Google Ads tot marketing automation en marktplaatsen. No worries, je kan sparren met collega's marketing experten.
  • Als ervaren performance marketeer weet je de andere marketeers te challengen. Je legt de lat samen met het team hoger. Raise the bar #ftw

Wat zoeken we in jou?

  • We kunnen je grote accounts en campagnes toevertrouwen. Je hebt minimum 3 jaar hands-on ervaring.
  • Performance marketing is jouw dada. Google Ads evalueren en optimaliseren, dat interesseert jou. Je krijgt het warm als de teller dichterbij de KPI targets komt. Die laatste sprint zet je dan ook met veel goesting in.
  • Je hebt besef van benchmarks doorheen paid kanalen. Nog veel belangrijker: wat kan je doen als die benchmarks tegenvallen in Google Ads of Analytics?
  • Je gidst ambitieuze organisaties in hun digitale groei. Je ziet opportuniteiten en weet dit ook over te brengen bij de klant. Je geeft inzicht. De teller van klanten die "ah, nu snap ik het" "of zo had ik het nog niet bekeken" uitspreken tikt elke maand weer aan. 
  • Binnen het online marketing team krijg je de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. Wees dus niet te gierig om bij te leren.
  • Als marketeer heb je al de nodige tellers op je kilometer. Heb je die kilometers opgedaan in een agency? Dan heb je alvast een bumper voorsprong. 
  • Extra punten scoren? Met ervaring in scripts of marktplaatsen heb je een streepje voor. 
  • In ons team kan én wil je mee het verschil maken.

We bieden je...

  • Een aangename plek om te werken en te groeien in Bilzen, weg van de files. En ons kantoor heeft een ballenbad, wie van jouw vrienden kan dat zeggen?
  • Elk jaar doen we ook iets zot op teambuilding. Dat kan corona-proof, bewezen we! (Video) En af en toe zitten we ook in het buitenland
  • Flexibele uren, thuiswerk zat al in onze policy voor het beestje. Nu nog iets structureler dus.
  • Een vast contract met een competitieve verloning.
  • Een omgeving waar groei centraal staat: met je opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
  • Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
  • Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos (koffiemachine bedienen we nu vooral via de app!), all you can eat/drink.
  • Work smart, play hard: versla Wesley en Joeri tijdens het darten (ja zelfs dat kan remote!), kom langs op een van onze spellenavonden of geniet van de mooie natuur in Bilzen met Raf. 
  • Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
  • Een milieuvriendelijke bedrijfswagen met 4 ringen, een ster of een gevleugelde pijl (we moesten het ook even opzoeken).
  • Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten

Wat bieden we je niet?

  • Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
  • Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
  • Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team dat aan dezelfde koord trekt en daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen). 
  • Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
  • Saaie meetingruimtes. We houden van marketeers met ballen, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
  • Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-).

Solliciteren als Performance marketeer