Door onze groei zijn we op zoek naar een ervaren social media specialist(e). Je komt terecht in een team van 25 waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.

Over Yappa

Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van technische oplossingen en online marketing.
Lees over onze missie en kernwaarden.

Over de rol...

  • Je hebt de afgelopen jaren hands-on ervaring opgebouwd met creëren van social content, posts en advertenties. Hierdoor weet je of jouw posts of ads goed of slecht scoren, en hoe je daar dan actie op onderneemt.
  • Je hebt zowel een design als creatieve knobbel waardoor je social posts en ads nog meer opvallen. Of dat nu in Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok of LinkedIn is. By the way, je zal onze designer Bente briefen voor design!
  • Je weet wat je wil meten voor KPI's en hoe je dat meet. Conversions API doet jou al een belletje rinkelen.
  • Je ontfermt je mee over de uitrol van social & digitale campagnes. We zijn full service partner, ook voor marketing. Dit gaat dus van Google Ads en social ads tot marketing automation en marktplaatsen. No worries, je kan sparren met collega's marketing experten.
  • Als ervaren social media marketeer weet je de andere marketeers te challengen. Je legt de lat samen met het team hoger. Raise the bar #ftw

Wat zoeken we in jou?

  • We kunnen je grote accounts en campagnes toevertrouwen. Je hebt minimum 3 jaar hands-on ervaring.
  • Je hebt besef van benchmarks doorheen verschillende social media kanalen. Nog veel belangrijker: wat kan je doen als die benchmarks tegenvallen in Facebook of LinkedIn?
  • Meetpunten opzetten bezorgt jou geen rillingen. Van pixel tot custom events en conversions. Kijk, als de metrics niet 'juist' kunnen zijn, speel je het spel gewoon niet mee. Basta. 
  • Je gidst ambitieuze organisaties in hun digitale groei. Je ziet opportuniteiten voor social en weet dit ook over te brengen bij de klant. Je geeft inzicht. De teller van klanten die "ah, nu snap ik het" of "zo had ik het nog niet bekeken" uitspreken tikt elke maand weer aan. 
  • Creativiteit. Een story bedenken die écht leuk en interactief is, inverted unicorn ad targeting of een treffende A/B-test tussen assets.
  • Binnen het online marketing team krijg je de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. Social is jouw ding. Je houdt jezelf en anderen daarin scherp. Je vertelt hen over Instagram Reel Ads & Replies, iOS-updates en impact op meting of de ad interface van TikTok.
  • Extra punten scoren? Met ervaring in een agency of productcatalogi en feeds heb je al een streepje voor. 
  • In ons team kan én wil je mee het verschil maken.

We bieden je...

  • Een aangename plek om te werken en te groeien in Bilzen, weg van de files. En ons kantoor heeft een ballenbad, wie van jouw vrienden kan dat zeggen?
  • Elk jaar doen we ook iets zot op teambuilding. Dat kan corona-proof, bewezen we! (Video) En af en toe zitten we ook in het buitenland
  • Flexibele uren, thuiswerk zat al in onze policy voor het beestje. Nu nog iets structureler dus.
  • Een vast contract met een competitieve verloning.
  • Een omgeving waar groei centraal staat: met je opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
  • Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
  • Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos (koffiemachine bedienen we nu vooral via de app!), all you can eat/drink.
  • Work smart, play hard: versla Wesley en Joeri tijdens het darten (ja zelfs dat kan remote!), kom zeker langs tijdens een spellenavond of geniet van de mooie natuur in Bilzen met Raf. 
  • Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
  • Een milieuvriendelijke bedrijfswagen met 4 ringen, een ster of een gevleugelde pijl (we moesten het ook even opzoeken).
  • Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten

Wat bieden we je niet?

  • Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
  • Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
  • Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team dat aan dezelfde koord trekt en daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen). 
  • Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
  • Saaie meetingruimtes. We houden van marketeers met ballen, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
  • Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-).

Solliciteren als Social media queen/king/quing