Door onze groei zijn we op zoek naar een Support Engineer met eerste werkervaring. Je komt terecht in een team van 30 waar iedereen naar hetzelfde doel werkt.

Over Yappa

Yappa bedenkt, bouwt en boost innovatieve digitale oplossingen die een positieve impact hebben op de groei van onze klanten. We helpen klanten in het uittekenen van een digitale strategie en ontzorgen hun in het bouwen van technische oplossingen en online marketing.

Wij gaan voor werkgeluk in een open en eerlijke cultuur. Werkgeluk wil voor ons zeggen dat je job een interessant en leuk onderdeel is van je leven. Dat vertaalt zich in uitdagende projecten, flexibele uren en thuiswerk. Je krijgt van ons vrijheid en verantwoordelijkheid binnen je job. You’re in control!

Lees over onze missie en kernwaarden.

Over de rol...

Als Support Engineer kom je terecht op onze Servicedesk. De rol is heel veelzijdig: je komt in aanraking met een diverse set aan technologieën (denk aan oa SymfonySylius, Craft CMS) en bent ook rechtstreeks in contact met onze klanten. Klanten hebben graag met je te doen omdat je steeds een passende oplossing zoekt voor hun nood of probleem. Je houdt daarbij rekening met het groter plaatje van Service Level Agreements. Onze klanten kunnen ook bij jou terecht voor nieuwe functionaliteiten, waar je ook een stuk Project Management op je neemt. Je kan daarbij rekening op de ondersteuning van onze development teams.

Uiteraard draait het niet enkel om werk voor klanten: we zetten volop in op de groei van onze developers door onder andere opleidingsbudget, coaching, peer review en kennisdeling. Ook onze interne tooling & libraries krijgen graag de nodige aandacht. Al deze zaken worden georganiseerd binnen onze Development Hub, waar alle Support Engineers, Back-end & Front-end Developers deel van uit maken.

Wat zoeken we in jou?

  • Je hebt een eerste werkervaring als developer in je rugzak, maar vooral goesting om de volgende stap te zetten.
  • Je haalt energie uit contact met klanten en ze blij maken met de juiste oplossing motiveert je.
  • Je kan voor nieuwe functionaliteiten een stuk project management op je nemen (planning, budget, ...).
  • Je kan technische zaken op een begrijpelijke manier uitleggen en houdt rekening met de "digital savyness-factor" van de ontvangende partij.
  • Je duikt graag in problemen om te achterhalen waar het net misloopt en hoe je dat kunt oplossen.
  • Je bent bedreven in PHP en begrijpt wat OOP is en je hebt kennis van en hands-on ervaring met een PHP framework, bij voorkeur Symfony, of soortgelijk.
  • Je begrijpt dat Docker kan bijdragen aan een betere ontwikkelomgeving.
  • Je kan overweg met HTML5 en Twig (of vergelijkbaar) en hebt genoeg kennis van front-end zaken om af en toe een aanpassing in Javascript (VueJS) of CSS (Sass) te doen.
  • Je weet wat package managers zoals composer, npm en yarn doen.
  • Je gebruikt versiebeheer zoals Git.
  • Je hebt basis kennis Linux (command line) en je weet hoe je apache of nginx herstart.
  • In ons team kan en wil je mee het verschil maken.
  • Je trekt zelfstandig je plan en durft beslissingen te nemen binnen de afgesproken working agreements & best practices.
  • Wanneer je nieuwe dingen ontdekt wil je deze direct delen met het team en de rest van de wereld.

We bieden je...

  • Een aangename plek om te werken en te groeien in Bilzen, weg van de files. Ons kantoor heeft een ballenbad, do we need to say more?
  • Elk jaar doen we iets zot op teambuilding. Van skydiven tot Spanje, van de boom in tot raften. Oh ja, we zijn ook radiomaker sinds 2022.
  • Flexibele uren, thuiswerk zat al in onze policy voor het corona-beestje. Nu nog iets structureler dus.
  • Een vast contract met een competitieve verloning.
  • Een omgeving waar groei centraal staat: met je opleidingsbudget, ruimte om te experimenteren en continue feedback. Voor elke rol is er een hublead die je helpt in jouw groei.
  • Elektronische maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.
  • Altijd vers fruit en heerlijke koffie én latte macchiatos, all you can eat/drink.
  • Work smart, play hard: versla Wesley en Joeri met je dartpijlen, kom eens langs op een spellenavond of geniet van de mooie natuur in Bilzen met Raf. 
  • Een fijn machien om op te werken. We prefer Apple.
  • Een milieuvriendelijke bedrijfswagen.
  • Bovenal een uitdagende job met toffe collega's en fijne klanten

Studio Yappa

Yappa blies vorig jaar al 20 (!) kaarsjes uit. Twintig. Zo jong als Karrewiet op Ketnet, zo oud als piepende modems. Maar vooral... een ideaal moment om te vieren. We maakten er een échte feestdag van. Herbekijk de hele radioshow op Studio Yappa.


Wat bieden we je niet?

  • Uren vingers draaien want face it, elke seconde tellen is ook maar saai.
  • Elke dag in de file staan. Bilzen ligt nu eenmaal niet in het hartje van België en dat vinden wij nog steeds niet erg. Sorry, not sorry.
  • Collega's met het betere ellebogenwerk. We zijn een team waar iedereen aan hetzelfde touw trekt. Daarvoor heb je je handen nodig (niet je ellebogen). 
  • Hopen avondwerk. Kan al eens gebeuren, maar laat ons er geen gewoonte van maken, capiche?
  • Saaie meetingruimtes. We doen al eens gek, dus we hebben maar een ballenbad in een meetingruimte gebouwd. Makes sense?
  • Een CEO die jou als een nummertje ziet. Yoeri is CEO, en de E staat voor enabling (growth). Voor de rest gaat hij lekker uit de weg ;-).

Geïnteresseerd en wil je solliciteren?

Al volledig overtuigd? Dan kun je direct solliciteren via het onderstaande formulier. Wil je graag eerst meer weten? Dan kun je al jouw vragen stellen in een volledig vrijblijvende, korte kennismaking. Daarvoor kun je hier onder rechtstreeks een moment inplannen. Een mailtje sturen mag uiteraard ook.

Solliciteren als Support Engineer