Bellawear geeft met hun stoma-ondergoed een boost aan het zelfvertrouwen van hun klanten. Onze gloednieuwe webshop zorgde voor dezelfde boost, maar dan in productiviteit, online verkopen én gebruiksgemak. Stomadragers kunnen nu met nog meer vertrouwen ondergoed kopen. Check!

Stoma-ondergoed en zelfvertrouwen

Zaakvoerster Kelly Eerdekens, zelf stomadrager, weet maar al te goed wat de dagelijkse ongemakken zijn voor stomadragers. Het is net daarom dat ze mooi ondergoed op de markt bracht om stomadragers meer zelfvertrouwen te geven.

Wat ooit begon als Bellastoma, ondergoed & badmode voor stomadragers, groeide uit tot het merk Bellawear. Onder deze gloednieuwe merknaam helpt Kelly niet enkel stomapatiënten, maar ook andere personen met medische klachten. Ze voorziet hen van aangepast ondergoed, hulpmiddelen en badmode. Dit verhaal kwam bij ons meteen binnen en we wilden er maar al te graag deel van uitmaken!

Jihaa voor efficiëntie én automatisatie!

De ‘oude’ webshop van Bellastoma stak heel complex in elkaar, zowel qua order- als stockbeheer. Voor de fonkelnieuwe webshop van Bellawear was er absoluut een andere aanpak nodig.

Zo implementeerden we volgende features in de nieuwe webwinkel:

  • Een automatische koppeling met stockbeheer & update ervan
    Hoeveel producten zijn er nog beschikbaar en hoeveel bestellingen zijn er geplaatst? Eén handig overzicht geeft onmiddellijk inzicht in het 'online warehouse'.
  • Koppeling met Send My Parcel
    Dankzij deze koppeling genereert Send My Parcel automatisch verzendlabels. Gedaan met het handmatig aanmaken van labels!
  • Automatisch aanmaken van facturen
    Uren administratief werk? Wat dacht je van automatisch gegenereerde facturen die meteen ook verstuurd worden. Opnieuw een to-do die we kunnen schrappen.
  • Onderscheid tussen B2B- & B2C-klanten in één webshop
    B2B-klanten moeten niet langer hun bestelling via e-mail doorsturen. Zij kunnen hun bestelling binnen dezelfde interface plaatsen als een B2C-klant en dat mét aangepaste tarieven.
  • Eén stockproduct dat in verschillende vormen kan voorkomen
    De producten voor Bellawear zijn vaak unisex. Maar per doelgroep (man/vrouw) moeten er andere foto’s en kleuren getoond worden. Deze twee variabelen moeten in de stock herkend worden als een product. Geen simpele klus! Dus hier bouwden we een aparte feature voor.

Al deze taken werden vroeger handmatig uitgevoerd. Je kan je wel voorstellen dat er bij Kelly plots heel wat tijd vrijkwam om haar bedrijf nog beter te managen. En geef toe, willen we niet allemaal een beetje meer tijd?

Yappa is een jong, gedreven team met alle expertise in huis, van digitaal tot business. Hierdoor kan ik me focussen op het ondernemen zelf.
Kelly Eerdekens
Founder van BellaStoma en Bellawear

Online marketing superpowers, of flop?

Onze yappanezen worden graag gezien als partner in bouwprojecten én marketingprojecten. Kelly focust zich voor de volle 100% op haar zaak waardoor er weinig tot geen tijd overblijft voor online marketing. Dit laat ze trouwens ook veel liever over aan haar Batman & Robin.

En hebben de superpowers van Michelle en Maarten gewerkt sinds de nieuwe webshop live staat? Nou en of.

Zijn deze resultaten op voorhand te beloven? Niet meteen. We hebben geen glazen bol om dit te voorspellen. Maar van deze resultaten worden we allemaal maar mega happy. We gaan 2019 afsluiten met meer dan 1.100 online orders. Hét bewijs dat onze online aanpak wel degelijk het verschil maakt. En dat samen met Kelly!


Ook op zoek naar een webshop waarmee je tijd wint?

Wij luisteren graag naar jouw idee én geven er onze Yappa-spark aan!