Onze kernwaarden, zoals we elke dag als team met elkaar en met onze klanten omgaan.
 
#1 Digital smart guides

De klant vertrouwt op ons in de digitale wereld. voor ons is die vanzelfsprekend, maar daarom voor de klant nog niet. Vertaal zijn idee kritisch en neem zijn zorgen weg. Stel altijd de waarde voor de klant voorop.

#2 Wees leergierig, niet gierig met leren

Zie in alles een uitdaging en een kans om beter te worden. Er zijn geen problemen, enkel oplossingen. Deel ze zoveel mogelijk. Maak fouten, maar leer ervan.

#3 Blijf jezelf in het geheel

Mensen en bedrijven zijn succesvol als ze authentiek zijn. Blijf dus vooral jezelf en betrokken. Alleen kun je de wereld niet veranderen, in team wel. Volg niet blind, maar draag bij.

 

#4 Doen wat we zeggen, zeggen wat we doen

We houden ons aan onze afspraken en ook de klant weet op elk moment waar hij aan toe is. Openeerlijk en authentiek.

#5 Kies de kant van de klant

We werken voor de klanten van onze klanten. Dat betekent dat we soms hun kant moeten kiezen. Niet gemakkelijk, maar wel lange termijn denken. Sta open voor anderen: leef je in in de wereld van de klant.

#6 Haal het beste uit jezelf en anderen

Vooruitstrevende digitale oplossingen die een meerwaarde bieden vergen het beste van jezelf. Creëer meerwaarde waar je zelf trots op bent. Op een manier waar je trots op bent. Dan zijn onze klanten en hun klanten dat ook.

#7 Do the Yappa!

Je werkt niet voor Yappa, je bent Yappa. Doe je ding met passie en plezier en je komt geen enkele dag werken. #worksmartplayhard

Een inspirerende omgeving ver weg van alle files


Enkele redenen waarom jij wil werken bij Yappa
Een week lang met alle yappanezen naar Spanje,
 even bereikbaar, even productief,
 maar met meer zwembad...

Mijn voornaamste rol? Mensen in de best mogelijke omstandigheden laten werken en ruimte geven om te groeien.

Bekijk onze vacatures