Yappa is dood, leve Yappa!

We hebben erg lang gezocht naar een geschikte plek om ons groeiverhaal verder te zetten. Vorig jaar startten er maar liefst 10 nieuwe yappanezen. We zochten dus een plek met veel ruimte, liefst parking voor de deur, een terras, een tuin en een goede bereikbaarheid. Van de A van Alken naar de B van Bilzen. Klinkt logisch. Hier in Bilzen kwam alles voor ons eigenlijk ineens samen. Is dat dan een gelukkig toeval?

Work smart, Play hard

We zijn met het ganse team beginnen nadenken over de ideale werkplek. Met ruimte voor focus, samenwerken, samenkomen en ontspannen. Een oefening die nota bene begon nog voor we een pand hadden. "Perfecte timing" vond Jo van Deusjevoo. "Dan kan je dat pand beter uitkiezen". En ik denk dat hij gelijk had. Want de uitkomst van onze oefening is een pareltje geworden.

Onze nieuwe thuis staat eigenlijk helemaal waar wij als Yappa voor staan. Vlak georganiseerd, met veel licht en positiviteit. Verrassend, slim functioneel en met kantjes die je doen glimlachen. Je mag er zelfs een statement van onze ambitie voor de toekomst in zien.

"Work smart, Play hard" zeggen we over onze way of work. Vanaf nu zeggen we dat ook over onze place to work. Dat is misschien weer gelukkig toeval? In onze spacebar zie je bv. kleine verhalen, inside jokes, nerd of tech mopjes. Elke Yappanees heeft meegewerkt om dit leuke 3-luik mee vorm te geven. Ik denk dat zo'n dingen nu net van Yappa, Yappa maken.

 

Bewust groeien

Mocht het nog niet duidelijk zijn. Bij Yappa geloven we in mensen. En als je kijkt naar een werkplek vinden we dat mensen dan ook in de beste ruimte hun talent moeten kunnen ontwikkelen. Letterlijk en figuurlijk.

Er kwamen bij de verhuis veel zaken samen. Maar is dat dan allemaal gelukkig toeval? Misschien een klein beetje. Maar ik geloof ook dat we mogen zeggen dat we bewust gaan zoeken zijn naar een atypische locatie. Dat we bewust gekozen hebben om van deze plek de slimste en leukste werkplek van Limburg te maken. Dat we bewust de dingen morgen beter willen doen dan we ze vandaag deden. En dat dit allemaal past in ons groeiverhaal waar we heel bewust mee omgaan.

Het is die bewustwording, dat bewust zijn wat we nog meer zullen uitdragen naar buiten, naar alle KMO's. Want we zien dat er enorm veel op KMO's afkomt in die digitale wereld. En dat is niet altijd gemakkelijk om mee om te gaan. Onze overtuiging: laat je groei niet afhangen van externe factoren. Pak het vast. Laat het je niet overkomen. Help het toeval (meer dan) een handje.

 

Uitbreiding in expertise

Yappa helpt groei in handen te nemen door inzicht, richting en ondersteuning te geven. Van strategie tot uitvoering van communicatie, technologie en marketing. We hebben ons in de boom afgevraagd hoe diep we hiervoor in de business van onze klanten moesten duiken. Het antwoord is even eenvoudig als complex: zover als nodig is. Wat zijn jouw ambities als bedrijf? Wat is jouw strategie? Is er een strategie? Wat zijn je doelstellingen? Op korte termijn, op lange termijn? Laat ons daarna naar die resultaten toewerken. Dat is wat ons drijft.

Dat is waar we nog meer voor gaan. We maken KMO's meer dan ooit bewust van hoe digitale interactie met klanten, partners en medewerkers tot goede resultaten kan leiden. En als strategische partner zetten we graag mee de lijnen uit. 

 

Meet the new Yappa

Waar we vandaag staan is geen andere yappa. Het is een Yappa dat gegroeid is. Het is een Yappa dat volwassen(er) is. En dat daarom, naast een uitgebreider aanbod ook wel een nieuw gezicht verdiende. Omdat we nog altijd dezelfde zijn, maar toch anders.

Yappa is dood.
Leve Yappa!