Strategie wijst de weg

De slaagkans van jouw digitaal project is gering als je geen antwoord kan geven op de 3 w’s (wie, wat, waarom). Daarom kan een markt- of doelgroepanalyse soelaas bieden. Weten wie je ideale klanten zijn, is de basis van een goede strategie. Pas daarna ga je op zoek naar de hoe. Met de juiste aanpak kan je veel impact maken.

Jouw klant als bepalende factor

Wanneer is een project voor jou geslaagd? Deze vraag helpt ons met het maken van de juiste keuzes. Wil je snel een nieuw idee valideren of wil je over 3 jaar dé online referentie zijn binnen je vakgebied?

We luisteren in eerste instantie om je noden te begrijpen, maar ook om je te challengen waar nodig. Eens we high-level weten waar de nadruk ligt, kunnen we nadenken over de juiste aanpak. Jouw klanten zijn hierin de bepalende factor.

Een specifieke aanpak

Gebruikmaken van talloze online mogelijkheden om je doelgroep aan te spreken is al lang geen keuze meer. Het is een levensmiddel voor je business. De opties zijn echter zo talrijk dat het belangrijk is om je kanalen slim te kiezen en op de juiste manier te communiceren. Zo haal je het maximale uit je acties.

Je kan namelijk ook makkelijk verliezen als je simpelweg de concurrentie probeert te volgen en geen eigen strategie voor ogen hebt. Elk doel heeft een specifieke aanpak. Onze experts volgen de laatste trends en ontwikkelingen op dit vlak. Ze bedenken een jaarplan om je doelstellingen te bereiken.

Wie meet weet

We voorzien steeds de nodige tools en integraties om prestaties te meten. Dit stelt ons niet enkel in staat om achteraf te analyseren, maar ook tijdens. Er is geen geijkt pad naar succes. We voorzien steeds verschillende trajecten en we meten waar we de grootste impact hebben. Dit stelt ons in staat om je marketingbudget optimaal te laten renderen.

Ieder zijn expertise

Digitale strategie kan zowel op korte als lange termijn een groot verschil maken. Wat je doelen ook zijn, alles begint met het begrijpen van jouw specifieke context. Want niemand kent jouw business beter. Eens we jouw business context door en door kennen, nemen we je mee in ons denkproces.

Waar kunnen we jou mee helpen?

Doelgroepanalyse

Doelgroepanalyse

Ken je jouw doelgroep? We gaan de customer journey na en brengen de verschillende behoeften van je doelgroep in kaart. Meer info
Online marktanalyse

Online marktanalyse

Zijn jouw digitale concurrenten dezelfde als die in de offline markt? Vaak niet. We analyseren hun USP’s en doelgroepbenadering! Meer info
Alle diensten