Ben je een onderneming die nood heeft aan een logo en huisstijl om je idee op de kaart te zetten? Of wil je een bestaande dienst herpositioneren om je van de concurrentie te onderscheiden? Het belang van een juiste merkpositionering wordt vaak onderschat.

Alles begint met je sterktes en zwaktes te kennen en je missie scherp te stellen. We leven ons graag in, niet alleen in je doelgroep, maar ook in jouw markt en branche. Zo helpen we je met het zoeken van een eigen stem.

Een merk dat werkt

Als de merkpositionering duidelijk is en de missie is uitgeschreven, vertalen we dit naar een logo en huisstijl. Dit uit zich in een merkboek waarin we de belangrijkste elementen van je huisstijl vastleggen: logo, kleuren, typografie, fotografie, tone-of-voice en al enkele concrete uitwerkingen. Dit document dient dan als leidraad voor een consistente communicatie, zowel online als offline.

Digital branding, iets voor jou?

Interesse in digital branding? Daar gaan we graag dieper op in tijdens een verkennend gesprek! Dien hier jouw aanvraag in. 


Naar alle diensten