Met Hubspot jouw business boosten

Op het punt waar data, content en sales elkaar kruisen, kent marketing automation zijn echte waarde. Wij nemen het volledige marketing automation traject mee in handen: van strategie tot uitvoering. Extra groei creëren is ons doel!

Marketing automation is de combinatie van software en marketing. De software maakt het mogelijk om meerdere kanalen samen te laten werken. Als je alle platformen en kanalen apart beheert, bestaat namelijk de kans dat er waardevolle informatie verloren gaat.

Inbound Marketing

We vertrekken vanuit jouw eindklant. Waar is hij of zij naar op zoek? We beantwoorden hun vragen met verschillende types content. Vaak is dat een combinatie van blogposts, whitepapers of zelfs webinars.

Op die manier leren koude prospects jou beter en beter kennen. Door de juiste content te verspreiden op de juiste momenten, leren leads jou kennen als de referentie in de sector. Je gaat er dus zo voor zorgen dat jouw sales aan de slag kan met veel warmere leads. Marketing automation maakt de kans groter dat een lead tot aankoop overgaat.

Hulpmiddel voor sales

Leads omzetten naar sales, dat is een cruciaal gegeven binnen een onderneming. Marketing Automation maakt extreem sterk lead management mogelijk. In Hubspot ga je kunnen opvolgen wat leads net lezen, maar ook hoe vaak en hoe lang. Dit geeft de mogelijkheid aan je sales om real-time te spotten wanneer iemand een warme prospect is geworden.

Samen bepalen we in Hubspot welke acties van een lead wat waard zijn. Dat kan een inschrijving op je nieuwsbrief zijn, of een download van een whitepaper of checklist. Op het moment dat de lead een bepaalde totaalscore voorbijsteekt, vertrekt er een automatische notificatie naar je sales of account manager. Ideaal toch?

Multifunctioneel

In Hubspot kan je enorm veel. Het is all-in-one marketingsoftware. Daarom dat we eerst luisteren naar jouw noden.

Een kleine greep uit de verschillende functies:

  • Content: bloggen, landingspagina’s en CMS
  • Lead Management: segmentatie en lead scoring
  • Marketing Automation: e-mail flows, lead nurturing en tracking
  • Analytics: analyse van marketing- en salesfunnel
  • Sociale media: publishing en scheduling

Hubspot helpt dus niet alleen maar met het genereren van leads. Het is een tool die vooral veel van je werk sneller kan uitvoeren. Wat zich dus vertaalt in tijdsbesparing en efficiënter werken. 

Marketing automation, iets voor jou?

Interesse in marketing automation? Contacteer ons zeker eens voor een live-demo!


Naar alle diensten