Je hebt eerst bezoekers op je website of webshop nodig om aanvragen of bestellingen te kunnen genereren. Het is dan ook enorm belangrijk dat marketingcampagnes vooral relevant verkeer aantrekken. Daarvoor hebben onze online marketeers eerst inzicht nodig in jouw eindklant of doelgroep.

Wie zijn de mensen of bedrijven die je wil bereiken? Hoe zoeken ze naar jouw producten of diensten? Als we hierop een antwoord hebben, gaan we nadenken over welke kanalen of marketingaanpak nodig is

Rendement nooit uit het oog verliezen

Hoe kan ik nu weten of advertentiecampagnes of optimalisaties succes hebben? Waar moet ik meer of minder budget in investeren? Om deze vragen te beantwoorden, spreken we samen KPI's af.

Of we nu optimaliseren voor SEOadverteren in Google (SEA)adverteren op social of CRO-analyses doen, het meetbaar doel dat we willen bereiken moet kristalhelder zijn. Alleen op die manier krijgen we zicht op het resultaat en rendement van campagnes. Vervolgens kunnen we jou op basis van cijfers vertellen welke marketinginspanningen meer of minder de moeite zijn.

Performance & conversie optimalisatie, iets voor jou?

Interesse in performance & conversie optimalisatie op maat van jouw bedrijf? Daar gaan we graag dieper op in tijdens een verkennend gesprek! Dien hier jouw aanvraag in.