Analytics / Reporting
Meten is weten. Weten is ook rapporteren. Google Tag Manager opent daarbij heel wat deuren. Wat zijn jouw KPI’s?
Wie is jouw klant?
Je hebt eerst bezoekers op je website of webshop nodig om aanvragen of bestellingen te kunnen genereren. Het is dan ook enorm belangrijk dat marketingcampagnes vooral relevant verkeer aantrekken. Daarvoor hebben onze online marketeers eerst inzicht nodig in jouw eindklant of doelgroep.
Wie zijn de mensen of bedrijven die je wil bereiken? Hoe zoeken ze naar jouw producten of diensten? Als we hierop een antwoord hebben, gaan we nadenken over welke kanalen of marketingaanpak nodig is
Meten is weten. Weten is ook rapporteren. Google Tag Manager opent daarbij heel wat deuren. Wat zijn jouw KPI’s?
Heb je nood aan een onafhankelijke review van de prestaties van je huidige campagnes (SEA, Social, SEO, ..)? Wij geven concreet advies!
Van search en display, tot Shopping feeds en remarketing. Onze SEA-specialisten verdiepen zich in jouw campagnes!
Onze SEO-experts verhogen de online vindbaarheid van jouw website in de zoekmachines. Want Google is our friend!
Hoe haal je nog meer uit je website of webshop? Wij wijzen op de zwakke plekken en bepalen graag de acties die we moeten ondernemen.
Hoe kan ik nu weten of advertentiecampagnes of optimalisaties succes hebben? Waar moet ik meer of minder budget in investeren? Om deze vragen te beantwoorden, spreken we samen KPI's af.
Of we nu optimaliseren voor SEO, adverteren in Google (SEA), adverteren op social of CRO-analyses doen, het meetbaar doel dat we willen bereiken moet kristalhelder zijn. Alleen op die manier krijgen we zicht op het resultaat en rendement van campagnes. Vervolgens kunnen we jou op basis van cijfers vertellen welke marketinginspanningen meer of minder de moeite zijn.
Interesse in performance & conversie optimalisatie op maat van jouw bedrijf? Daar gaan we graag dieper op in tijdens een verkennend gesprek! Dien hier jouw aanvraag in.