Als marketing manager, online marketeer of ondernemer wil je maximaal rendement halen uit je online campagnes. Onze digital experts gaan jouw bestaande situatie na. Dit is dan ook altijd maatwerk! Zonder een degelijk in-take gesprek over jouw doelstellingen en ambities heeft een audit geen waarde.

Onze specialisten en business analysts identificeren de verbeterpunten en schrijven concrete acties uit. Het adviesrapport is volledig neutraal en kan door jullie partner of door ons worden uitgevoerd. Deze adviezen lichten we liefst toe in een gesprek. Wij specialiseren ons in audits over SEO, SEA, Social en CRO.

SEA - Google Ads Audit

Bij Google Ads-campagnes kan je perfect nagaan wat je kost per conversie/lead is. Hoe lager dat je deze kan krijgen, des te beter voor het rendement van de campagnes.

Als Google Partner hebben we vaste elementen die standaard bij onze Google Ads-accounts in orde zijn. Dat gaat dan van extensies en remarketing tot het juiste attributiemodel en het testen van in-market-doelgroepen. Ook deze gaan we allemaal na.

Daarnaast bekijken we de budgetverdeling tussen campagnes (search, display, video) en - nog belangrijker - voeren we een concurrentie-onderzoek uit.

SEO Audit

Scoort jouw website of webshop niet hoog genoeg in de organische zoekresultaten van Google? Onze SEO-specialisten gaan in deze audit na waarom.

Eerst voeren we een nulmeting uit zodat je een objectieve meting hebt van je posities op bepaalde zoekwoorden. Verder doen we zoekwoordenonderzoek om te bepalen waar je nog niet op scoort en of je sitestructuur logisch in elkaar steekt voor Google.

Daarnaast is er ook steeds een technische analyse nodig. Onze developers evalueren alle technische parameters van jouw webshop en website. Ze testen hoe mobielvriendelijk jouw website of webshop is en waar eventuele veiligheidsverbeteringen nodig zijn.

Social Advertising Audit

Zowel bij Facebook Ads, LinkedIn Ads als Instagram Ads, krijg je nu heel wat gesegmenteerde informatie over hoe je je doelgroep bereikt (of net niet). Deze audit bestaat eruit dat we nagaan of je de juiste doelgroepen bereikt met je social ads en of je de meest aangewezen advertentieplaatsingen daarvoor inzet.

We analyseren eveneens of je conversiemeting op punt staat en overeenkomt met je business doelstellingen. Verder spotten we welke ongebruikte creatives of advertentietypes een betere performance kunnen opleveren.

CRO & UX Audit

Met een CRO en user experience audit gaan we na waarom bezoekers beslissen om niet te converteren op je website of webshop. Onze digitale experten maken vanuit hun kennis een doorlichting van onder andere je huidige bestelflow, navigatie & structuur.

Daarnaast gebruiken we interessante tools om via heat- en clickmaps en online bevraging een zicht te krijgen op de struikelblokken van jouw digitaal platform. Want het is natuurlijk de gebruiker die het beste weet waarom hij of zij net afhaakt en niet bestelt of converteert.

Wil jij graag een audit laten uitvoeren?

Interesse in een audit op maat van jouw bedrijf? Daar gaan we graag dieper op in tijdens een verkennend gesprek! Dien hier jouw aanvraag in.


Naar alle diensten