Yappa @ DMEXCO 2024
Digitale marketing

Yappa @ DMEXCO 2024

Onze Yappanezen, Jelle en Jeroen, waren erbij in Keulen en kwamen terug met een rugzak vol inzichten en inspiratie. Van data-analyse die de toekomst voorspelt tot slimme tools voor efficiënter werken – ontdek de nieuwste digitale trends en hoe we deze toepassen om onze klanten vooruit te helpen!

LinkedIn Premium Pages: de nieuwe must-have voor bedrijven
Digitale marketing

LinkedIn Premium Pages: de nieuwe must-have voor bedrijven

Een nieuwe krachtige tool

Online marketeer stelt kwartaalcijfers voor
Digitale marketing Performance

Zo verkoop je meer zonder je advertentiebudget te verhogen

Geen onhaalbaar ideaalbeeld

9 insights in 90 seconden
Digitale marketing

9 insights in 90 seconden

Niet te missen learnings voor 2023

We horen bij de 3% beste Google Partners in België
Digitale marketing

We horen bij de 3% beste Google Partners in België

'T is officieel, Yappa is Google Premier Partner!

9 tips voor een succesvolle Black Friday campagne
Digitale marketing Performance

9 tips voor een succesvolle Black Friday campagne

Opvallen in een overdosis promoties? Hoe je kan winnen op Black Friday lees je hier.

10 verschillen tussen Google Analytics 4 en Universal Analytics
Digitale marketing Performance

10 verschillen tussen Google Analytics 4 en Universal Analytics

1 juli 2023. Vanaf deze datum schakelt Google over naar de nieuwe Analytics. Waarom overschakelen op GA4 een must is? Lees dan zeker verder.

10 inspirerende integraties voor webshops en platformen
Digitale marketing Performance

10 inspirerende integraties voor webshops en platformen

Bedrijven kunnen zich heel wat tijd besparen als interne systemen communiceren met hun website, webshop of digitaal platform.

Marketingbudget bepalen tijdens corona: hoe begin ik eraan?
Digitale marketing

Marketingbudget bepalen tijdens corona: hoe begin ik eraan?

Corona legt een bom onder marketingbudget en -strategie van bedrijven. Je ijkpunten en verwachtingen zijn onzeker of in ieder geval anders als anders. Hoe ga je daar nu als bedrijf of manager mee om?