Compass Pools is een verdeler in monoblock zwembaden met meerdere vestigingen in Vlaanderen. Ze kwamen naar ons toe met de vraag om een leuke maar efficiënte digitale actie te bedenken in aanloop naar en tijdens Batibouw. De rest is geschiedenis!
Boosten van verkoop in aanloop naar en tijdens Batibouw
Compass Pools is al jaren lang vaste klant op Batibouw, zonder goed te weten hoeveel waarde dat nu eigenlijk oplevert. Ze besloten daar iets aan te doen.
We brainstormden over concepten waarmee Art D'eau tijdens de Batibouw-periode meer leads zou kunnen verzamelen en kwamen uit bij het idee van een online wedstrijd.
Deelnemers zouden via een laagdrempelige landingspagina een aankoopcheque van €5000 kunnen winnen voor een Compass Pools-zwembad.
We wisten dat we met digitale kanalen zoals Google Ads en Facebook op korte tijd tienduizenden potentiële klanten in heel België op de hoogte zouden kunnen brengen van de wedstrijd. Deze snelheid was een sleutelfactor voor het succes van de campagne.
Maar daar stopte het niet.
We besloten alle deelnemers die bevestigden dat ze op zoek waren naar een zwembad in de watten te leggen met gratis Batibouw-tickets en een deelnemerskorting op hun offerte. Met succes, zo bleek!
Het resultaat?
Art D'eau haalde met het nieuwe wedstrijdconcept honderden soft leads en tientallen spontane offerteaanvragen binnen, voor een budget dat andere jaren in het beste geval een handvol contracten opleverde.
Een inspirerende nieuwe website.
We bedachten en bouwden een nieuwe inspirerende website voor Compass Pools.
Natuurlijk hielden we rekening met alle schermgroottes zodat de website ook op mobiel dezelfde kwaliteit en look 'n feel had als op desktop.
Zin om er zelf eens door te gaan?